SPOILER
Yoksul iki çocuğun ölmek üzere olan bir şeftaliyi ağaç yapma serüveninin kısa bi öyküsünü okurken hiç bu kadar beni etkileyeceğini tahmin etmemiştim. Adanmışlığa, sevgiye, emeğe, direnişe bu kadar kısa bir öykü içinde ne güzel değiniyor. Binbir ümitle, emekle hayat bulan ağaçlarından bir meyve bile yiyememeleri aynı hayali paylaşan ağacımızın da size yâr olmadıysam kimseye olmam diyip ağalık düzenine birey de olsa yaptığı direnişi hepimiz için bi ibret olsa gerek.