İlk defa Amin Maaolufun bir kitabını okudum . Doğudan uzakta kitabını çok beğendim ve herkesin okumasinı öneririm . Çok güzel giden bir arkadaş gurubu var ve ortadoğuda patlak veren bu savaş yüzünden her biri dünyanın farklı farklı ülkelerine gitmek zorunda kalıyor . Ve en güzel yanı da bu arkadaş gurubundaki kişilerden biri Hristiyan, biri müslüman, biri yahudi . Aynı dine mensup olmasak da, aynı dili konuşamasak da , aynı etnik kökende olamaska da birbirimizi sevebilecegimizi gösteriyor Amin Maalouf . Yepyeni ufuklar açıyor zihnimizde .Birlikte yaşamayı niye başaramıyoruz?
İnsan insana derman olmalı , dert değil . İnsanı insana düşmanlaştıran hiçbir ideolojiyi kabul etmiyorum .