Emre

Emre
@emsz
Ama âşık olmak sevmek demek değildir. Nefret ederken de âşık olmak mümkündür. Unutma bunu !
Reklam
Yemin ederim ki her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır.
Ama şimdi, onu görür görmez bir şeyin değiştiğini, sanki bir kapının aralandığını, ışık sızdığını hissetmişti.
Bir zamanlar mutlu olduğum mekanları tekrar ziyaret etmeyi severim. ..
Bizim gibi basit ve ölümlü insanlar en nihayetinde kaybediyordu.
Reklam