Emre

Emre
@emsz
Hayat, adanmak için değil yaşanmak içinmiş… Bunu sana adadığım hayatı mahvettiğinde anladım.
Reklam
Yaşamın en önemli özelliği insanlar konusunda sürekli yanılmaktır
Herkes gibi olmayın, tek başına kalmak pahasına olsa dahi ayrılın.
Nasıl basarsın bağrına? Seni böyle inciteni..
“Kalbinle görebilseydin görmezden gelemezdin hiçbir şeyi.
Reklam