bizâr

Hep soğuk ve mesafeli olurdu, ama belki de bunun nedeni kendini tanımaması ve sadece uyanmaya ihtiyaç duymasıdır.
Reklam
Ve bence anlamaya çalışmak da gereksiz; bu tür şeyler yalnızca hissedilmeli.
Düşüncelerini bir anlığına durdurabilse her şeyi anlayacakmış gibi hissediyor, ama düşünceleri öyle hızla akıp gidiyor ki, hiçbirini yakalayamıyor.
Bir şeylerin değişmesi gerektiğini hissediyorum, ama nasıl değişecek bilmiyorum.
Belki ölüm diye bir şey yoktur. Bir an için bunu anlayabiliyorum. Hiçbir şey ölmez. Her şey sonsuza dek var olur. Ondan uzaklaşan, onu gözden kaçıran bizleriz. Dün hala var.
Reklam