Bitmeyecek Öykü- Michael Ende
Wer andere täuscht, täuscht am Ende sich selbst.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ende gut, alles gut Sonu iyi biten her şey iyidir.
Alıntı
Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir. Michael Ende
Alıntı
Mart-Nisan ayı okumalarım; •Michael Ende- Momo •Mehmet Akif Ersoy-Safahat •Ahmet Taşağıl-İslamiyet Öncesi Türkler •Muharrem Ergin-Orhun Abideleri •Kolektif-20 yaşıma mektup •Oscar Wilde-Dorian Gray’in Portresi •Sezai Karakoç-Şiirleri 1|Mona Rosa •Hüseyin Nihal Atsız-Yolların sonu •Turgut Uyar-Göğe bakma durağı •Didem Madak-Grapon Kağıtları •Nazım Hikmet Ran-Henüz Vakit Varken Gülüm •Adil Erdem Bayazıt-Şiirler •Cahit Zarifoğlu-Yedi Güzel Adam •Alexandre Seurat-Sakar Toplam: 14 kitap (sayfa sayısını hesaplamaya üşendim)