Ülkedeki çatışmaların bir arada toplandığı her şeyi objektif, taraf tutmayan bir dille her kesimin yanlışlarını doğrularını yazdığı için yazara çok teşekkür ederim. Herkesin kitaplığında bulunması gereken bir kitap bence, Meryem'in yaşadıkları maalesef günümüzde bile yaşanıyor hepsinin son bulması dileğiyle