Cami çıkışında, Cuma günü neden Müslümanlar için mübarek diye anket yapın, %80 mübarek o yüzden yanıtını alırsınız. Kalan %20 çok daha fena saçmalar..!
Avrupalılar, medeni yaşamın altın kurallarını bulmasa, Mustafa Kemal Atatürk'te bunu alıp ülkemize entegre etmeseydi, çağdaş ve laik bir toplum olmadan ölüp gidecekmişiz..!