Allah'ın her zaman bir yol açtığını bildiğim halde endişelenmek aptallığım.
Duygu ve Düşünce
"Endişelenmek okumuşlara özgüdür, tanrı cahilleri korur...”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nora
1 aydır bakıp besledigim kedimi aldılar bugün :) Yani ben vermek zorundaydım. Ev kedisi sokağa atmışlar ben sadece bakmak ve dışardaki tehlikelere karşı korumak için geçici bir süreligine eve almıştım tabi bu kadar bağlanacagımı düşünmemiştim. Son kez gözlerine bakamadım hatırlar da özlerim diye ama her eve geldiğimde yanıma koşmasını ve miyavlamasını aklımdan sökemeyeceğim kesin. Eskiden banada garip gelirdi bir hayvana bağlanmak onun için endişelenmek üzülmek onu merak etmek Ama ben ona baktığımda sıradan, herhangi bir kedi olarak görmedim içinde bir ruh olduğunu da hissettim. O da belki üzülmüştür benimle ayrıldığına, Umarım sana,evinde güzelce sevgiyle bakabilen bir insanın evine misafir olursun Nora. İsmini de hem gece yarısı kütüphanesi kitabındaki ana karakterden hemde benim çokça kullandığım bir nicknameden esinlendim çünkü kendime de Nora takma adını kullanıyordum. Belkide bu kadar bağ kurmamın sebebi ona kendimden bir parça verdiğim içindir... Görüşürüz Nora, hep seni seven insanlarla karşılaşırsın umarım. 💜
Sevgi
"Gelecek için endişelenmek, şimdiyi yaşamayı ertelemektir. En büyük engel bekleyiş içindeki yarındır; o, bugünü çalar." ~Stoacı filozof Seneca
​"Kontrol edemediğin şeyler için endişelenmek, yağmur yağmasın diye bulutlara bağırmaya benzer."
Alıntı
İdolum.
Değişimi seç. Rutinini, işini, yaşadığın şehri, alışkanlıklarını, zihniyetini değiştir. Asla oturup hayal kırıklığı içinde çürüyüp gitme. En kötü senaryoda bile olsan şikâyet etmek, endişelenmek ya da negatif olmak asla işe yaramaz. Hiçbir şey. Asla. Yaptığın, gördüğün ve hissettiğin her şey kim olduğunun değil, nasıl biri olduğunun bir yansımasıdır. İnançların doğrultusunda bir dünya yaratırsın. Ne görmek istersen onu görürsün. Ne verirsen onu alırsın. -David Goggins