Kitabi beğenmedim bayıldım harika bir kitap kesinlikle herkesin okumasi gereken bir roman en kısa sürede okuduğum sayili romanlardan Zülfü Livaneli harika bir yazar bence bu romanin filmi yapilmali
Kitap başta cok yavaş ilerliyor sıkılıp birakabilirsiniz devam ettiğiniz taktirde sonlarda hareketlenen bir kitap bence okumaya değer mi derseniz ben beğenmedim açıkçası basit geldi bana. Beklentimi karşılamadı cok duyduğum ve merak ettiğim bir kitapti ama maalesef benim için hayal kırıklığı:(
Kendisini iyi döşenmiş bir eve götüren bir аdаmın “Bir dаhа yerlere tükürmemesini” tembihlemesi üzerine yüzüne tükürerek: Burаdаn dаhа kirli bir yer bulаmаdım. der
Diyojen bayılıyorum bu adama