Sevinmenin sınırında üzülmenin bir hayli uzağında kararsızlığın başlangıcında huzurun ellerinde nefretin dilindeyim. Ne desem yüreğimin soğukluğunu anlatamam hasretimin hiç sesi çıkmaz bahar beni hiç anlamaz, kış bana hiç iyi gelmez şuracıkta ölsem kaldırmaz hiç beni adına cemre dedikleri benim hiç yaşayamadığım sıcaklığını sadece kelimelerde bildiğim…