“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
Etrafımız yalancı yüzlerle dolu, siz mutsuzken aslında içten içe mutlu olan, sizin başarınızla mutsuz olan, kendini yiyen insanlar… Kimin gerçekten dost, kimin ikiyüzlü olduğunu anlamamız ise epey bir zamanımız alır. Gerçek dostlar siz üzgünken üzüntünüze ortak olur, en mutlu anı olsa bile sizinle kederlenir ve kendisi mutsuzken sırf siz mutlu oldunuz diye neşelenir. Umarım hepimizin etrafı böyle insanlarla dolar.