enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
Issız yerlerde kendin için bir âlem ol.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Agirê eşqê germ e ,dikeve nav hestî û çerm e,ne dibê fedî ye û ne jî şerm e.
Ew kor bû, lê derdê wî,kesera dilê wî ne bi tenê ev bû.
Ferman,xerîbî û hesret bûn navê min, qedera min.
Aynı evde,yan yana ve birbirine tamamen yabancı olarak yaşamak, feci bir şeydi.