Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

t.eneserdem

t.eneserdem
@enesz
HÜLASA: Çalışmak çalışmak çalışmak ve çalışmak
İnsan hayatının zihinden ve algıdan ibaret olduğunu yaşantıların zihnimizde çeşitli kalıplara dönüştüğü ve sonrasında da o kalıplar tarafından yönetildiğimizi vurgulayan yazar SERHAT YABANCI ...
Reklam
İnsan şu günlerde daha soğuk daha rasyonel bir hesap makinesi...
İnsan kendine hakim olmanın pahabiçilmez bir değer olduğunu zamanla öğrenecektir.

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
İrademiz müdahale etmediği müddetçe hayatımızı dürtülerimiz şekillendirir. İnsanların çoğu dışardan birileri tarafından yönetilir
Hayatı boyunca bir kez bile olsa hata yapmış biri ömür boyu gözümüzden düşer kendisine karşı güvenimizi yitiririz buda kalıcı karaktere inanmadığımızın kanıtıdır.
Reklam
Schopenhauer ise argümandan ziyade kusurları kullanmayı tercih ediyor Diyor ki Karakter düzeltilebilir olsaydı yaş itibarıyla hayatının ikinci yarısı olan insanların ilk yarısında olanlara nazaran daha erdemli olması gerekirdi ki bu doğru değil
her mezunn gibi
Hangimiz okuldan yeni mezun olduğumuzda hayata atılırken hazırlıksız yakalanmadık veya bir desteğimiz olmadığı için moral motivasyon eksikliği çekmedik
Aniden büyük çaba göstermek gerektiren anlık işler hiçbir zaman tavsiye edilmez
Sayfa 123Kitabı okudu
Dağınık düzensiz bir çalışmanın yoğun olmasının hiçbir faydası yoktur.sarf edilen çaba tek bir neticeye yönelik olmak zorundadır
Gayretimizin gayesi düzenli ve sebat gerektiren bir dikkat göstermeye çabalamak olmalıdır.İrademize hâkim olmayı güçlendirmenin yolu ise kendimize günlük vazifeler belirlemekten geçer.
Reklam
ellam doğru söze ne nedir
Öğrenciler arasında en yaygın muhabbetler den biri de abartı meselesi olsa gerek. Hatta kendine yalan söylemeyen çalışmalarını abartmayan kendi kapasitesi hakkında hayal görmeyen genç neredeyse yok gibidir
Gençte en çok rastlanan zaaf uyuşukluk ve canım istemiyor durumudur. Bu kişiler saatlerce uyur. Uyuşuk vaziyette uyanır.Halsiz tepkisiz esnemelerle yavaş yavaş elini yüzünü yıkar.isle alakası yoktur hiç bir şeye ilgi duymaz her şeyi yavaşça neşesiz ve isteksizce yapar. Tembelliği uyuşukluğu yüzünden okunur. Bakışları anlamsız ve dalgındır
88 öğeden 16 ile 30 arasındakiler gösteriliyor.