Yaşama hakkı elinden alınan canlıların azot döngüsünde bir yeri varsa da öldürülen/taciz edilen ruhun geri dönüş şansı hiç yoktur. Ruh tedavi edilemez belki teskin edilebilir o daha geçici bir uyuşmadı altı üstü.
Gurur duyacağınız bir şey yoksa da utanç duyacağınız bir şey olmasın en azından hayatınızda. Yoksa bu şey taşıyamayacağımız kadar ağır gelir ve onun altında ezilirsiniz.