İnsanlara mütevazı ve samimi bir dille, düşünmeye vakit bulamadıkları bir çok yararlı şey öğreten bir eser. Her seviyeden, her çeşit insanı anlamaya dair içerisinde ip uçları olan bir kitap.
Uzanıp rastgele bir sayfayı açmak ve okumak, insana öyle keyif veriyor, hem de öyle şeyler kazandırıyor ki.
Sanırım ilk kez bir kitabın neden başucu kitabı olması gerektiğini bu kitapla kavradım. Baş ucumdan ayırmayacağıma, zaman zaman altını çizdiğim sayfalarını tekrar tekrar okuyacağıma eminim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"inanma isteği, değişim inancı yaratmanın en önemli unsurudur. Ve o inancı yaratmanın en önemli yöntemlerinden biri de alışkanlık-
lardır. Alışkanlıklar James'e göre, "ilkin zorlukla yaptığımız bir şeyi zamanla daha kolay yapar hale gelmemizi ve nihayet yeterince alış-
tırma yaptıktan sonra yarı-mekanik olarak ya da hemen hiç farkında olmadan yapmamızı" sağlar. Kim olmak istediğimizi bir defa seçtiy-
sek, “kırışıp katlanmış bir kağıt parçasının ya da bir ceketin sonradan her zaman tipatıp aynı yerlerden kırışıp katlanmaya eğilimli olması
gibi biz de neye alıştırıldıysak ona döneriz."
Alışkanlıkların farkına varma davranışları anlamlandırma ve değiştirebilme yetisi kazanma adına farkındalık oluşturabilecek güzel bir iser. Severek merakla okudum.
Çoook uzun zamandır okumayı düşündüğüm ama çocuk kitabıdır diyip tavsiyelere çok da kulak asmadığım için bugün okuduğum kitaptır. Kesinlikle büyükler okusun diye yazılmış bir çocuk kitabıdır. İçerisindeki aforizmalar, kelimelere dökülmesi zor duygulara ses olmuş adete. Çok güzel bir eser tekrar tekrar okunabilecek altı çizili cümleler dolu bir kitap oldu benim için...
Her bir şiir birbirinden güzel. Bazı şiirler vardır insanı mekandan koparır, şiirde güneş geçse için ısınır kış geçse için soğur. Bu kitaptaki şiirler de öyle. Isınmak ya da serinlemek istediğinde tekrar tekrar okuyabileceğin şiirler. Bana şiiri sevdiren kadın, değerli öğretmenim Yasemin Uzun'a ait bu eseri biraz geç olsa da okuduğum için çok mutluyum.
Bir şeyleri başarmak için ünvanlara, etiketlere ihtiyaç olmadığını anlatan, aynı zamanda en güzel ünvanın insan olmak olduğunu derinlemesine işleyen güzel bir eser.