(Spoiler)
Şişko çocuğun içini dökercesine, "Bana ne derlerse desinler, aldırmam. Yeter ki, okulda taktıkları adla çağırmasınlar beni." demesine karşın (lakabı domuzcuk) kitap boyunca onun bu adla çağrıldığını anlayınca sinir oldum ve okumak istemedim.