Özlem

Özlem
@eowynlotr
Puan vermedi
Geçmişin karanlık yüzünü bugüne taşıdığı için özellikle okumaktan memnun kaldığım bir roman oldu. Nadia ve Max’in hikâyesi o kadar dokunaklıydı ki, her sayfada biraz daha içime işlediler. Özellikle Struma olayının gerçek olduğunu öğrenmek... Kurguyla gerçeğin bu kadar güzel harmanlandığı bir kitap okumamıştım uzun zamandır. Tarihi olayları unutturmadan, onları bir aşkın içine bu kadar zarifçe yerleştirmek bence büyük ustalık. Serenad, hem duygusal bir derinlik hem de tarihsel bir bilinç kazandırmasıyla unutulmayacak bir yolculuktu. Bitirdiğimde sadece bir kitap değil, yaşanmış bir hayat bırakmış gibiydi elimde.
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi
Grangé ters köşelerin adamı... Son sayfaya kadar katil o mu, bu mu çelişkileri içerisinde bıraktı yine. "Acaba cinayeti ben mi işledim?" diye de düşünmedim değil bir ara. Hem bu kadar bilgiyi aktarıp hem de müthiş hayal gücüyle olayları birbirine bağlayıp zekasına hayran olmamı sağlıyor, her romanında biraz daha artarak. Kitabı okumaya başladığımda hayatımın akışından uzaklaşıp yeni bir dünyaya geçiyorum sanki. Unutup tekrar okumak isterdim fakat unutulamayacak kadar etkileyiciydi.
Edebiyat & Roman
Sisle Gelen YolcuJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20246bin okunma