Momo, 17 yaşında okuduğum çok değerli bir eser. Yeni basımını geçtiğimiz aylarda alıp, tekrar okudum. Uzun zaman önce okuduğum kitapları tekrar okumak, anılarımı tazelemek ve okurken, aynı zamanda aradan geçen zamanla birlikte hislerimin ve düşüncelerimin değişimini tartmak adına yaptığım bir rutin. Kitap ile ilgili güncel incelememe gelince; fantastik kurgu türündeki bu eser, masalsı anlatımıyla okuyucuyu etkisi altına almayı başarıyor. Aynı zamanda mekanların, betimlemelerin ve karakterlerin oldukça büyüleyici bir şekilde kurgulandığını düşünüyorum. Kitapla ilgili tek eleştirim; başlangıcının ve sonunun eksikliği oldu. Özellikle sonu benim için eksik kaldı. Hikayenin üçüncü bölümünden sonra geçen tüm anlatımlar, son bölümüne kadar fazlasıyla sürükleyiciydi. Momo, insanoğlunun en değerli hazinesi, zamanı, okuyucuya hikayesi içerisinde oldukça etkileyici bir şekilde sunuyor. Zaman çok değerli bir hazine. Momo çok değerli bir kitap.