Kitap romantik bir aşk hikayesinden çok Rusya'da isyan ve savaş koşullarını anlatıyor. Burjuvazi ve askeri yönetim hakkında ufuk açıcı. Ama sıkmıyor. Güzel bir şekilde romantik detaylar eklenmiş.
Sİyasi konjonktür ve toplumun reflekslerini yansıtması bakımından harika bir kitap. Dili de çok güzel, özellikle bazı yerel kelimleri kullanış tarzı. Olay örgüsü de çok kuvvetli.
Ama gerçekçi olmayan-fazlasıyla kullanılmış bir cinsellik var. Bir tutam rahatsız edici.
Yazar bu kitaptan dolayı 'Türklüğü aşağılayıcı ithamda bulunmak' tarzı bir suçlamayla yargılandı ve beraat etti.kitap şahsen bana tarafsız olmaya çalışılmış bir kitap izlenimi verdi.Uslüp bazı yerlerinde zorluyor ama takılmıyorsunuz.
Baba ve PiçElif Şafak · Doğan Kitap · 202417,8bin okunma