ateş mi tanrı,
şarap mı günah,
mutsuzluk mu sınavım,
hadi yarattın,
üflemeseydin,
bana mı sordun?
anlamaz mı sandın,
harap bitap,
kırık, dökük her yanım,
hadi yaktın,
acıtmasaydın,
sanki canım kor, odun!
bunlar hep sanrı,
eyvah,
cehennem de var canım,
bağışladın bağışladın,
bağışlasaydın,
ateşler içinde yanar oğlun!
erbil
instagram.com/reel/C0XMxeVCy9...
“kendim olmalıyım diye tekrarlıyordum. onlara hiç aldırmadan; onların seslerine, kokularına, isteklerine, sevgilerine ve nefretlerine aldırmadan ben kendim olmalıyım. çünkü kendim olmazsam onların olmamı istedikleri biri oluyordum ve onların olmamı istedikleri o insana hiç katlanamıyordum ve onların olmamı istedikleri o dayanılmaz kişi olacağıma hiçbir şey olmayayım ya da hiç olmayayım daha iyi, diye düşünüyordum.”
Orhan Pamuk