Ercan Kaya

Ercan Kaya
@ercankaya
İlle de görmek için mi yaşanır güzel günler? Uğruna beklemek de güzel...
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Tokat, 18 Şubat 1995
64 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
"Yıllar sonra kendimi kitaplara verdiğim zaman, o günlerde hissettiğim sıradanlığı ve bayağılığı en iyi ifade eden satırları Fransız şair Gerard de Nerval'in bir kitabında okudum. En sonunda aşk acısından kendini asan şair, hayatının aşkını sonuna kadar kaybettiğini anladıktan sonra, Aurelia adlı kitabının bir sayfasında, bundan sonra hayatın kendisine yalnızca "kaba oyalanmalar" bıraktığını söyler."
Reklam
Masumiyet Müzesi daha ilk cümlesi; “Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum"

Ercan Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 5. kitabı
Giovanni Verga
7.1/10 · 252 okunma
Onu yüreğinin derininden kopan bir iniltiyle, bir hastanın sızlanmasıyla; yüzünü sıcak, sessiz gözyaşlarıyla ıslanmış yastığına gömerek çağırmıştı da, bir yanıt bile vermemişti.
"Ne gelir elden, seven sevdiğinin kaderini paylaşmak zorunda."