Kendini ifade edemeyen, karşındaki insan ile yüzleşecek cesareti olmayan, kelime dağarcığının darlığında boğulan insanlar "trip atmak" diye bir şey icat etmişler. hem derdini söylemiyorlar hem de "neden derdini söylemiyorsun" deyince de "anlamanı beklerdim" diyorlar. klinik vaka.Benim nazarımda bu konunun hiçbir savunması olamaz. Bu olay tamamen olgunlukla alakalı. Ben 35 yaşında derdini söylemeyen, gözlerini devirip oflayan kadın da, 20 yaşında "İlişkimizin eksileri şunlar, eğer bunları düzeltirsek daha sağlık bir ilişkimiz olur" diyen kadın da tanıdım.