insanın bilinçaltı gerçekten çok ilginç. içinde 24 geçen paylaştığım bir şeyi arıyordum, bu alıntıyı da o arada gördüm. ve zihnimde direkt deprem anılarım yankılandı. anlamsız geldi, kendime şaşırdım sonra paylaştığım tarihe baktım. 6 şubatın yaklaşık iki hafta öncesi ama deprem gecesi olduğu gibi o sırada da kardeşimle evde tektik. sanırım ben tüm o dönemi kafamda birleştirmişim yani başka bir açıklama bulamadım. ama yine de depremden iki hafta önce okuduğum bir kitabın kapağını ve adını görüp o anları hatırlamak tuhaf geldi