Ergül

Ergül
@ergulergen1
“Ben de hep sanıyordum ki insanın aşık olması çok güzel bir şeydir.”
Reklam
“Yalnız kendin için yaşadığını bilmiyordum. Ben sanıyordum…sanıyordum ki, bende senin dünyanın bir parçasıyım.”
“Çoğu zaman güzellik sevgiyi uyandırır ama,bu sevginin kalması,sürekli olması için ,erdem ve uysallık gerekir.”
“Milyonlarca çocuğu bozucu, köreltici bir eğitimin pençesine bırakıyorsunuz. Erdem çiçekleri açabilecek bu körpe fidanlar gözlerinizin önünde kurtlanıyor; büyüyüp suç işledikleri zaman, yani içlerine çocukluktan giren kötülük tohumları acı meyvelerini verdiği zaman ölüm cezasına çarptırıyorsunuz onları. Sizin yaptığınız nedir biliyor musunuz? Asma zevkini tadabilmek için hırsızlık yaratmak.”