Ergül

Ergül
@ergulergen1
Bir insan yaşıyorsa bir şeylere inanıyordur .
Reklam
Onu yüreğimde öldüreceğim,artık sevmeyerek…Ve bir gün büsbütün ölecek.
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
“Senin en büyük kusurun,bütün hesaplarının yanılmaz olduğuna inanmandır.”