"Ne fark eder ki zaten ? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da. Herkes göçüp gidiyordu."
Dün akşam çok iyi anladım anlamı olmayan şeylere anlam aramaya kalkmanın zamanımı boşa harcamak olacağını.
Sahilde Kafka // Haruki Murakami
Yazarın değişik bir tarzı var bu kitapta anlayabildim kitabı okurken değişik birine büründüm kahramanların bağlantılarını anlamaya başladığınızda değişik olayların içinde bulucakınız kendinizi severek almıştım iyi okumalar.