Bu kitap ;uzun zamandır kalbimin ihtiyaç duydugu o sıcacık hisleridi uyandırdı.Insanı hayat telaşesinden bi an olsun alıp götürüyor.Ruhsal dinginlik sağladı.Bu güzel duyguları hissettirdiği icin yazara teşekkür ederim.
Son olarak hayata bi çocuk gözüyle bakabilmeyi,hayal dünyasının güzelliklerini tekrar hatırlattı.Meğer hayat çocukken ne kadar. güzelmis. Şimdi ise üzerimizde sonsuz bir mantık arayışı hakim.Ve bu hakimiyette hayallere ve duygulara yer yok...