Siz kime bilgin ve filozof diyorsunuz bilmiyorum. Ben sadece bu gezintilerden sıkıldığımı söylüyorum. Bu sıkıcı gezintilere devam edip boşuna sevinerek, sizin gibi yaşlandığımı ve hala aynı cahil, gözü kulağı kapalı balık olduğunu görmek istemiyorum.
Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?