İyi bir hatıra iyi bir şarap gibidir, yalnız içmemek gerekir. Akranlarımın birer birer öldüğünü gördükçe, beni en çok, "hatırlıyor musun? "diye sorabileceğim kimsenin kalmayacağı gün korkutuyor.
Çok tuhaf, insanlar büyük bir mutsuzluk yaşayanlara mutluluktan bahsedemiyor.
...
Mutsuz olduğunuzda, sanki herkes öyle kalmanızı diliyor. Sonsuza kadar.
Seriyi bitirdikten sonra hiçbir şey yazmadığımı fark ettim. Biraz üzgünüm bittiği için, o yüzden bu kitabı çok yavaş okudum. Resmen tadı damağımda kalmış gibi. Neredeyse her türden çok fazla fantastik eser okudum bu güne kadar, Perg Efsaneleri çok daha tutarlı olay örgüsü ve karakterleriyle birçoğuna gerçekten taş çıkartır. Hak ettiği değerin tam olarak verildiğini düşünmüyorum açıkçası.