Oğuzhan Can

Oğuzhan Can
@esadullah23
Mevlâ görelim neyler, neylerse güzel eyler.
Öğretmen
İstanbul
19 Haziran
77 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Hiç de kusuruna bakmadım. Herkes tabiatını icra eder bu dünyada... Sen de kendinden bekleneni yaptın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mustafa Kutlu
İçimizdeki dalgalı deniz diner mi acaba?
Acını yaşa… Öfkeni de yaşa… ve seyret… Kendini sakın bastırma. Çünkü insan bastırdığı duygunun esiri olur...
İçim ey içim, bu yolculuk nereye?
Gecelerimi ağırlayamaz oldum Yürüyorum...