Başkaları üzülmesin diye her şeyi sırtlandığım, bütün sorumluluğu aldığım ve kendimi üzdüğüm devir bitti. Bundan sonra tek çabam başkalarını mutlu etmek değil, kendimi üzmemek; başkalarına anlatmak değil, kendimi dinlemek olacak. Benim yaşadıklarımı siz de yaşayabilir, bazı şeyleri ben kaldırabildiysem siz de kaldırabilirsiniz. Bu bünye artık, gönlü olsun diye uğruna canımı dişime takıp fedakârlık yaptığım insanlardan gördüğüm vefasızlığa tok. Siz eşsizseniz
Benden de bir tane daha yok!