📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Mideni bozan bir şey mi yedin?'' dedi Bernard. Vahşi, başıyla doğruladı. ''Uygarlık yedim.''
''Ne?''
''Zehirledi beni uygarlık; kirlendim. Sonra da'' diyerek daha alçak bir sesle ekledi, ''içimdeki kötülüğü yedim.''
Kızgın bir sesle konuşan Vahşi, ''Eğer Tanrıyı biliyorsanız niye onlara anlatmıyorsunuz?'' diye sordu. ''Tanrı hakkındaki bu kitapları niye vermiyorsunuz insanlara?''
''Onlara Othello'yu neden vermiyorsak, bunları da aynı nedenle vermiyoruz; eskiler de ondan, yüzlerce yıl öncesinin Tanrısını anlatıyorlar. Şimdinin Tanrısını değil.''
''Ama Tanrı değişmez ki.''
''İnsanlar değişir ama.''