Zamanımızda ahlak “ülküsü” diye bir şey
yok; birdenbire bir tane bile kalmayıverdi, hemde asıl önemli olan tarafı şu ki böyle bir şey
sanki eskiden de yeryüzünde yokmuş gibi.
Merhaba, okulumuzda kitap okuma hareketi başlattık. Okuduğumuz kitapları bir araya gelip inceme fırsatımızın olacağı bir grup oluşturduk. Ortaokul seviyesine uygun okumamızı tavsiye ettiğiniz kitaplar var mı acaba ?