esraa

….şu anda bazı şiirler bana onu hatırlatıyor.
Sayfa 159
Reklam
“Güzellikler çabuk biter. Galiba bu dünyada kabullenmekte zorluk çektiğim en yalın ve sert gerçeklik bu: Güzellikler çabuk biter. Düşüncesi bile canımı yakıyor. Bunun için de güzel olan ne varsa nasılsa çabuk biter diye başlamadan bitirdim. Ne tuhaf değil mi? Ben güzel anları yaşama becerisinden yoksunum.”
"Yüreğinin nasıl yandığını söyleyebilenin ateşi azdır.”
Hepimiz kederli ruhlarımızı, kırık kalplerimizi, boşluktaki duygularımızı onarmak için gerçek olmadığını bildiğimiz tesellilere razı geldik...
Sayfa 319·Kitabı okudu
Unutmak hatırlamanın bir parçasıdır; kötü hatıraları dalgınlıkla hafızadan uzaklaştırarak değil, acı çekmeyi göze alarak unutmak. Özgürleşme tam burada başlar: Unutmayla hatırlamanın aynı şey olduğunu keşfettiğin anda.
Sayfa 213·Kitabı okudu
Reklam