“Güzellikler çabuk biter. Galiba bu dünyada kabullenmekte zorluk çektiğim en yalın ve sert gerçeklik bu: Güzellikler çabuk biter. Düşüncesi bile canımı yakıyor. Bunun için de güzel olan ne varsa nasılsa çabuk biter diye başlamadan bitirdim. Ne tuhaf değil mi? Ben güzel anları yaşama becerisinden yoksunum.”
Unutmak hatırlamanın bir parçasıdır; kötü hatıraları dalgınlıkla hafızadan uzaklaştırarak değil, acı çekmeyi göze alarak unutmak. Özgürleşme tam burada başlar: Unutmayla hatırlamanın aynı şey olduğunu keşfettiğin anda.