esraa

Hep bekleyiş... Ömrümüz bekleyişle geçiyor.Çocukken büyümeyi bekliyoruz,büyüyünce sabahı,sağlığı,dostluğu,aşkı...Beklediklerimizi bulurken yitiriyoruz. Nursel Duruel
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kırıntıya hürmeti olmayan ne bilsin kuşun kalbini...
“Kalbim yitip giden umutların mükemmel mezarlığı” Anne With an E
1000Kitap
“Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse,toprağı sen değilsindir.” Cahit Zarifoğlu
İçimde sönük bir ümit yok değildi. Çok güzel bulduğumuz için, hiçbir zaman elimize geçmeyecek sandığımız şeylere karşı duyulan o ümitsiz ümit.
Sayfa 205
1000Kitap