Kapatık şifreyi unutmuşuz

Kapatık şifreyi unutmuşuz
@esk_i
Yoruldum, patron. Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gördüğüm ve hissettiğim acılardan yoruldum artık, patron."
Özgürlüğünü sen kendin mahvettin ve durmadan mahvetmeye devam ediyorsun , acınası bir kararlılıkla.
Ne garip değil mi, insan; düşleyerek sever, düşünerek unutur LA EDRI