📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplığımda uzun süredir duran bir kitaptı "AZ". Yorumlarda, kiminin çok sevmiş kimininse anlatılanlardan çok rahatsız olduğu için belki de, elim gitmiyordu. Ve evet ilk bölümde anlatılanlardan sonra yarıda bırakmayı düşündüm. Fakat ilerledikçe ve şu an kitabı bitirdiğimde fikrim tamamen değişti. Kitapların bıraktığı tadı severim ben de. Aynen, Derda'nın Tutunamayanlar'ı okuduğunda anlamasa da kitabın içine işlemesi gibi.
Bazı yerlerde hayata dair analizleri çok çok sevdim. İlk Hakan Günday kitabıma kalp bırakıp yorumu nihayetlendiriyorum.
Yetişkinler süper anne ve süper öğretmen rolünü üstlendiklerinde çocuklar, dünyanın kendilerine hizmet etmesini beklemeyi öğrenirler, dünyaya hizmet etmeleri gerektiğini değil.