Esma

Esma
@esma00
Hayat tecrübelerimle şu yargıya vardım ki, başkalarıyla benim aramda korkunç bir uçurum var anladım, elden geldiğince susmam gerek, elden geldiğince düşüncelerimi kendime saklamalıyım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·443 syf.·
11 günde okudu
·
2023 5. kitabı
Yaşar Kemal
9.1/10 · 1.268 okunma
Bu dünya da herkesin bir duası vardır.
Ne ters zaman, ne ters bir dünya. Ziyan olup gidiyoruz…
Biz yaşadık bu dünyanın görkemini, bizden sonrakiler çekecek belasını.