Betül

Betül
@esmabetul
Hiçlik
Lisans
Samsun
17 Nisan 1999
4 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Hiçsin!!!
Iyi ama,ben nereye aidim?Şimdi ne yapacağım?Bu dünyada sahip olduğun tek şey benim,Meryem;ben gittikten sonra hiç kimsen kalmayacak.Hiçbir şeyin.Sen bir hiçsinn!
Sayfa 43
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Insanın gerçek gücü sıçrayışta değil,sarsılmaz duruşundadır
Sayfa 8 - Iş bankası
Edebiyat