''Ey kör!
Aç gözünü de düşlerden uyan.
Simurg'u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. Kaf dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl; böcekleri,kuşları,çiçekleri ve tepeleri seyret.Bırak dünyanın haritasını yapmayı!Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy.Gülleri ve bülbülleri görmeyip gün boyu evinde oturan adam dünyanın kendisini hiç görebilir mi?''
''Ne acayip bir dünya.Asla kimseyle bir işim olmaz,ben böyle zararsız ve kendi halimde olunca herkes için merak konusu oluyorum.İnsanlara nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.Ben utangaç bir insanım.Başkalarıyla bir sohbet konusunu açmak benim için büyük bir sorun,özellikle bu insanlar bana hiç ilginç gelmiyorlarsa,neyse geçelim.''