esma izçınar

esma izçınar
@esmaizcinar
istanbul
10 Eylül
6 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Üzülme Çalıkuşu,hiçbir şey kazanamadınsa,geçinmek,yaşamak ve tahammül etmek ne olduğunu da mı öğrenemedin? Bu az kazanç mı?
Reklam
''Ne acayip bir dünya.Asla kimseyle bir işim olmaz,ben böyle zararsız ve kendi halimde olunca herkes için merak konusu oluyorum.İnsanlara nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.Ben utangaç bir insanım.Başkalarıyla bir sohbet konusunu açmak benim için büyük bir sorun,özellikle bu insanlar bana hiç ilginç gelmiyorlarsa,neyse geçelim.''
'Başıma gelenlere ağlayacaksan eğer gözlerimi al.'
Bir rüzgar eser her şey geçer alıştır kendini.