esma

esma
@esmaornk
Bingöl, 8 Ağustos
66 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"İnsan her şeye alışır diyorlar ya, öyle değil aslında. Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama alışmıyorsun..."
Sayfa 46
Edebiyat
esma
Çok haklı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şu sınav mağduruna yardım edebilir misiniz?
11. Sınıfım, Tyt konularına henüz tam olarak başlayamadım. Ayt konuları da eklendi üzerine. Ne yapmalıyım sizce şuan 11. Sınıf konularını mı halletmeliyim?(Not çıkararak mı ilerlemeliyim?) Tyt' yi şuan 11. Sınıf ile birlikte mi yürütmeliyim? Verimli bir program nasıl yapabilirim? Çok soru sordum🤭
Eğitim
esma isimli okura yanıt verildi
esma
Ne demek ;)
Şu sınav mağduruna yardım edebilir misiniz?
11. Sınıfım, Tyt konularına henüz tam olarak başlayamadım. Ayt konuları da eklendi üzerine. Ne yapmalıyım sizce şuan 11. Sınıf konularını mı halletmeliyim?(Not çıkararak mı ilerlemeliyim?) Tyt' yi şuan 11. Sınıf ile birlikte mi yürütmeliyim? Verimli bir program nasıl yapabilirim? Çok soru sordum🤭
Eğitim
esma isimli okura yanıt verildi
esma
Nasıl daha iyi anlıyorsan öyle yap, soru çözerek pekiştirmen daha iyi olur .
Şu sınav mağduruna yardım edebilir misiniz?
11. Sınıfım, Tyt konularına henüz tam olarak başlayamadım. Ayt konuları da eklendi üzerine. Ne yapmalıyım sizce şuan 11. Sınıf konularını mı halletmeliyim?(Not çıkararak mı ilerlemeliyim?) Tyt' yi şuan 11. Sınıf ile birlikte mi yürütmeliyim? Verimli bir program nasıl yapabilirim? Çok soru sordum🤭
Eğitim
esma
Sana tavsiyem 11i güzel calis + problem paragraf calisman yeterli olur . Tyt nin üstüne çok durma bence. 11 daha önemli