Her ne kadar fikirlerine katılmasam da tüm her şeyi bir kenara bırakıp objektif bir şekilde şiirlerini okudum ve gerçekten güzel olduğunun farkına vardım. ‘Gülüm’ kelimesi alışkanlıklardan ibaret artık. :’)
Direkt bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap daha. Tezer Özlü’nün üslubuna alışıksanız hiç yabancı gelmez zaten. Ben severek okudum. Gayet güzel ve etkileyiciydi.