Esma

Esma
@esmayagan
"Yaşam belki de yarı yarıya düşle dolu olduğu için böylesine güzeldi..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama bu bir hayaldi artık,insan ömrünün yarısı böyle hayallerle,düşlerle geçiyordu işte"
Sayfa 126·Kitabı okudu
"insan nereye gitse derdini de oraya götürürmüş"
"İnsanlar bu dünyada birbirlerini ne kadar nadir anlıyorlardı."
..."bu yüzden hayal kurmakla yetinmeye çalışıyorum"
Paulo Coelho/Simyacı·Kitabı okudu