yanlış anlaşılma, önyargı, pişmanlık reşat nuri’nin birçok kitabının aksine oldukça kısa olmasına rağmen duygularıyla o kadar içine çekiyor ki kısa evet o yüzden okuması da çok kolay ama ağlamadan bitirmek için aynısını söyleyemem
1986 yapımı dizisini önce izleyip sonra kitabını okudum genelde tam tersini yaparım ama dizisi de bence çok başarılı izlemenizi tavsiye ederim. Okurken de izlerken de çok etkilendim e bir de Atatürk’ün favori kitabı tabi :)