Canımı daha fazla acıtacak, küçük düşürecek değil. Bulduğu kusurlara da kafamı çok taktığım yok ama burnumla, kaşlarımla, yay şeklindeki bacağımla, oramla buramla bunca yıl barışık yaşamışken, bu kusurların yüzüme çarpılması için evlenmiş olmayı mı beklemem gerekiyordu ?
Aman ne eğlence! Kadın milleti değil mi? Kocalarının kusurlarını keşfetmek için pusuda beklerler.