Eso

Eso
@esocuuk
Rüzgar yükseliyor, yaşamaya çabalamalı.
Medeniyet çatırdıyordu, herkes kendi başınaydı artık.
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısa süreli ve geçici toplumsal düzenler, sabun köpüğü misali yok olup gidiyor eninde sonunda.
1000Kitap

Eso

, bir kitap okudu
8/10
·64 syf.·
2025 4. kitabı
Jack London
7.9/10 · 47,9bin okunma

Eso

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
2025 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma
Son zamanlara kadar "Fena bir şey yapmıyorum ya!" der ve kendimi temize çıkarmaya çalışırdım. Fakat hadiseler gösterdi ki, fena olmayışım tesadüf eseriymiş, fırsat düşmemiş, zaruret olmamış. Nitekim hayatın ilk çelmesinde yuvarlanıverdim. İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş. Belki herkeste var.. Fakat insan olan onu söküp atmasını yahut boğmasını biliyor.. Dokunmadan bırakmak, bir gün başını kaldırmasına meydan vermek olur..
1000Kitap