Sanıyorum ki devamı gelmeyecektir. Yani; eğer Millie, hayatına bir halk kahramanı olarak devam edecekse, devamı düşünebilir. Ama iki doz benzer olaylar ve benzer çözüm arayışları bana kafi gelecektir diye düşünüyorum. Kitap gayet güzel bir kurgu içerisinde, sıkmadan hızlı hızlı aktı gitti. Kötü değil, ama bir başyapıtta değil. İlk kitabı Hizmetçi nin ardından 1 günde okunacak güzel bir gerilim kitabıydı.
Bu dünya menfaat dünyası. Menfaatini düşünmeyen insan olur mu? Eline fırsat geçirip de çalmayan bir kişi göstersene bana!... Ha? Bir kişi!.. Kör olayım yoktur.