Esra

Esra
Güzel soru..
Bir şeyi yaptığına sevinmek ve yine de onu düşünmeyecek kadar bundan utanmak mümkün mü?
Sayfa 261·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Hepimizin içinde belli belirsiz bir şizofrenik yan vardır.
Sayfa 246·Kitabı okudu
Edebiyat
İyi ama bir insan doğru yolu seçerse, bu seçimi için er geç onu kutlamak gerekmez miydi?
Sayfa 217·Kitabı okudu
Edebiyat
Her şeyin bir yeri vardır ve her şey yerli yerince durmalıdır..
Sayfa 184·Kitabı okudu
Edebiyat
Bana bu anda öyle geliyor ki seni sahiden bir kerre daha gördükten, ellerine bir kerre daha dokunabildikten sonra rahat rahat, içimde, gözlerimde, ellerimde senin sesin şeklin ve sıcaklığın, hiçbir şeye esef etmeden bu bir hayli yorgun kalıbı dinlendirebilirim.
Sayfa 97
Edebiyat
Reklam